Radionica
Kako prepoznati krizu kod klijenta iz segmenta malih i srednjih poduzeća, te pružiti podršku za pravovremeni zaokret u poslovanju?
Zagreb, 27. studenog 2014.

CEPOR je 27. studenoga 2014. u suradnji s BBCC British Business Centre Croatia održao radionicu na temu Kako prepoznati krizu kod klijenta iz segmenta malih i srednjih poduzeća, te pružiti podršku za pravovremeni zaokret u poslovanju?. Radionicu je vodio dr. Simon Haslam, konzultant za područje menadžmenta iz Velike Britanije, s više od 20 godina iskustva u bankarskoj djelatnosti.

Polaznicima radionice predstavljeni su alati pomoću kojih mogu prepoznati krizne situacije kod klijenata te biti u mogućnosti pravovremeno svojim uslugama i proizvodima pomoći pri uspostavljanju poslovne stabilnosti. Sve teme su se obrađivale kroz rad na studijama slučajeva kroz kombinaciju prezentacije stavova i iskustava predavača, grupnog rada i moderiranih diskusija.
Na radionici su sudjelovali predstavnici sektora za mala i srednja poduzeća HBOR-a, Zagrebačke banke, Croatia banke, Hypo-Alpe-Adria banke, Splitske banke & Societe Generale Group,  Privredne banke Zagreb i Hrvatske narodne banke.