Radionica o franšiznom poslovanju namjenjena je poduzetnicima zainteresiranim za detaljnije informiranje o prednostima i izazovima primjene franšiznog poslovanja u Hrvatskoj. Radionica sadržajem obuhvaća teme: specifičnost franšize kao modela poslovanja, franšizno poslovanje u Hrvatskoj i svijetu, te pravni okvir franšiznog poslovanja u Hrvatskoj. Osim informiranja o ključnim pojmovima i odnosima u franšiznom poslovanju, radionica obuhvaća i promociju uspješnih primjera franšiznog poslovanja iz hrvatske poslovne prakse, te promociju odabranih franšiza.
Predavači na radionici su dugogodišnji treneri i savjetnici za franšizno poslovanje u Centru za franšizu Centra za poduzetništvo u Osijeku.
Sadržaj radionice o franšiznom poslovanju:
1. | Uvod u franšizno poslovanje |
2. | Pravni aspekti franšiznog poslovanja u Hrvatskoj |
3. | Projektiranje franšizne mreže |
4. | Koliko je rizično ulaganje u kupovinu franšize? |
5. | Kako analizirati franšiznu ponudu? |
6. | Kada je poduzeće zrelo postati davatelj franšize? |
7. | Analiza internih kapaciteta poduzeća za razvoj poslovanja kroz franšizu |
8. | Aktualne franšizne ponude u Hrvatskoj |
Dinamika izvedbe: Program radionice traje 6 sati.